fredag den 25. november 2011

En lille piges ønsker


Det kan godt være, at der er en måned til jul, og at det ikke engang er december endnu, men jeg har ikke andet end jul i tankerne. Jeg er begyndt at tælle ned til juleaften, flæskesteg, julenisser og julebag, julestemning og ikke mindst julegaver. Jeg har nu fået taget mig sammen til, at lave en tidlig jule ønskeliste. Det er en smule mærkeligt, men jeg har faktisk haft svært ved at finde ud af, hvad jeg ønsker mig i år. En god grund er nok, at jeg har alt hvad jeg behøver, og dét kan skal jeg ikke klage over. Jeg har for det første både lunt og køligt tøj, og en vaskemaskine der kan gøre det hele rent, hvis det er blevet beskidt. Så har jeg et værelse fyldt med dimsedutter, jeg har mobil, bærbar og kamera, og vigtigst at alt, har jeg gode vilkår. Jeg har nemlig støttende forældre, et lunt sted at bo og går på en god skole, hvor man lærer en masse. Jeg er glad for det jeg har, ligemeget om andre har mere eller andet end mig, så er jeg glad for, og stolt af det jeg har.

Dog kan man altid finde noget man ønsker sig, når det kommer til juleønsker, og det var vidst der jeg kom fra. Jeg har en tendens til at køre ud af sporet når jeg skriver, og pludselig havne et helt andet sted i min tankegang. Der er bare så mange vidunderlige, finurlige og pudsige ting man kan skrive om....
Lur mig om jeg nu ikke gør det igen. Altså Bella.

Men i må ha' det godt, og undskyld for den sløve blogging de sidste par uger. 

Smil og varme tanker fra Bella




2 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine ønsker :)
    - Knus Anna

    SvarSlet
  2. Tak Anna<3 Du kunne da også tage at lave et "juleønske-indlæg" :-D

    SvarSlet