onsdag den 9. november 2011

Sidste onsdag

Altså, altså. Jeg har fuldstændig glemt, at skrive om min koncert oplevelse. Sammen med min papsøster, tog vi ind på posten og hørte Bernhoft sidste onsdag. Vi kom 45 minutter før koncerten startede, og sikrede os en god plads helt forrest. Da han gik på scenen hoppede, dansede og skreg Clara og jeg, og blev enige om, at det var helt uvirkeligt. Selvom han er normand, talte og fyrede han vittigheder af  med en sej og funky Amerikansk accent
Jeg tog flere gange mig selv i at være, ja næsten helt forelsket i en voksen mand med briller. 
Ej, det lyder altså for mærkeligt, så jeg holder mig til at være forelsket i musikken i stedet, for den er også helt vidunderlig.

Jeg håber i nyder jeres onsdag aften. Selv nyder jeg den i en varm læder sofa, med computeren i skødet og mennesker jeg holder af omkring mig. Jeg har spist "Svensk pølseret" til aftenensmad, og tideligere sang jeg julesange til kor timen.
Lige nu synger Rugsted & Kreutsfelt i aftenshowet, og jeg har det godt.

Glade ord fra Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar