tirsdag den 17. januar 2012

30 faste læsere!

Da jeg tændte min cumputer, loggede på blogger og så at jeg havde fået hele 30 faste læsere, blev jeg så beæret. Mange vil mene at det er få, mens andre mener det er mange. Jeg er selv helt ligeglad med hvor mange andre har, i forhold til mig selv. 5 eller 500. Det gør ingen foreskel. Det fantastiske for mig er, at 30 fremmede mennesker synes at lige præcis mine ord, mine billeder og jeg er værd at scrolle op til toppen og trykke "fast læser" for. Dét og alle jeres kommentarer varmer. Tak for det!

Taknemmelige og varme tanker fra Bella

6 kommentarer:

  1. Hej! Sikke en sød og personlig blog du har dig her! Ville elske hvis du gad kigge forbi mig :-)

    http://idaheartjustin.blogspot.com/
    xoxo Ida

    SvarSlet
  2. rigtig fin blog du har dig! håber du vil kigge forbi min, og måske blive fast læser ;-)

    - untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
  3. tillykke - det er altid bare så dejligt, at se man har fået nye faste læsere til.. Det bringer et smil frem på læben!
    Endnu engang tillykke og rigitg skøn blog.

    SvarSlet
  4. Tak til jer alle 3. Er glad for jeres respons! :-)

    SvarSlet
  5. Super fed blog, er helt tosset med dine smukke billeder!
    Er selvfølgelig blevet læser, håber du har lyst til at gengælde :-)
    Knus
    www.caroline-ulrich.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Aaaj, det bringer smilet frem! Tak:-)

    SvarSlet