lørdag den 28. januar 2012

På syv dage har jeg
 tegnet triste,
 men også muntre tegninger,
 med min sorte tusch 
 Jeg har fyldt min fine besked-flaske med flere søde beskeder,
 betragtet de rammer jeg, på sjove måder, har hængt op rundt om mine hylder,
 fundet en speciel plads til den søde broderede pude, som jeg købte i genbrugsbutikken, 
 fået et brev af Mathilde, som varmede mit hjerte utroligt meget,
 redigeret et billed af hende,
 kommet hjem fra skole, smidt min røde taske i sengen, lavet lækker frugtblanding med yougurth og skrevet et brev til det elektriske barometer
og nydt alle de 7 dage, for jeg holder meget af livet.

Kærlige og varme tanker fra Bella

12 kommentarer:

  1. Hej Bella :-D
    Mega fed taske! :-)
    HVOR HAR DU FUNDET DEN? :-)
    Hilsen Hannah :-P

    SvarSlet
  2. Tak Hannah. Den er fra H&M, men er en gammel model, så jeg ved ikke om de har den endnu :-)

    Knus Bella

    SvarSlet
  3. Virkelig sød og personlig blog du har! Du er godt nok dygtig til at tegne :-)
    Jeg er lige blevet fast læser, jeg ville blive glad hvis du også gad at kigge forbi min blog.
    Knus

    SvarSlet
  4. Hvor er det en skide sød blog! Dine tegninger SÅ søde og personlige - iih, hvor jeg elsker det!

    SvarSlet
  5. Du har en rigtig flot blog, du tegner utrolig godt, er nu blevet fast læser. Håber du vil gøre gengæld, det ville betyde meget :-)

    Astrid
    http://astrid-krog.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Wauw hvor er din blog dog fin! Dine tegninger er enormt søde og kreative! Jeg tilføjer mig straks som fast læser, og glæder mig til at følge med!
    Kig hellere end gerne forbi min blog hvis det frister, det ville i hvert fald gøre mig glad!



    Knus Lucia
    
//www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg er helt overvældet af alle de søde ord. De varmer utroligt meget:-)

    SvarSlet
  8. looove ur blog :D wanna follow each other? xxx

    SvarSlet
  9. Thank you so much. Yes, i will defenetly go ckeck your blog out:-)

    SvarSlet
  10. Virkelig stemningsfyldte billeder, super flotte tegninger, og et hyggeligt værelse ♥

    SvarSlet