søndag den 22. april 2012

Nu kommer fuglene igen



(Ved godt at teksten ikke passer til billederne på nogen måde)


Fuglene nynner deres små melodier og kan høres svagt og kønt, når mit vindue står på klem. Kolde briser suser ind af en lille sprække og engang imellem, falder en regndråbe på ruden. 
Jeg danser og spiller forestillinger hver eneste dag, griner mine lunger tomme for luft og får massevis af roser i alle farver. Jeg lever livet på teateret, og føler mig ganske godt hjemme, sammen med en masse andre tosser. Når jeg kommer hjem til det der oprindeligt er hjemmet, hører jeg rare forårs toner, smider mig i en kæmpe pude befængt seng, snakker med smilende Ida og Emilie til kvart ud på natten, nusser én på kinden og overvejer ikke et sekund at noget skulle være anderledes, end det er nu. Det hele er perfekt, på en komplet uperfekt måde, som tilfredsstiller mig fuldkommen. Jeg er forårs lykkelig.

4 kommentarer:

  1. fuldstændige fantastsike billeder, igen igen! suk

    SvarSlet
  2. Hvor bliver jeg glad af at komme hjem, efter en lang dag, og læse din søde kommentar!:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle vidunderligt flotte billeder! Virkelig godt arbejde! :)

    //Simone
    www.itwinkleinrain.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Millioner af tak til dig, søde Simone!

    SvarSlet