søndag den 20. maj 2012

Klikke-trang













Klik, klik, klik. Min klikke-trang er stor, og det er der heller ikke noget at sige til, når man er omgivet at sådan en mængde inspiration. Kunst optræder overalt, idyl blomstrer ud fra hjørner og kroge og derfor hives kameraet op fra tasken gang på gang. Jeg kan slet ikke styre min trang, og det har heldigvis resulteret i en masse dejlige billeder.
Idag har vi været mere kulturelle og har begivet os ud for at se Louvre, betragte Monets åkander og de andre impressionisters værker, blive blæst omkuld af Triumfbuens overvældene størrelse og opleve synet at selveste Eiffeltårnet. Idag har været en mild dag, en oplevelsesrig dag, en vejrskiftende dag og en dejlig dag. Men den er ikke slut. I aften tager vi metroen til Mont Martre for at opleve et show på Moulin Rouge, og jeg tror det bliver fantastisk. 

Bella

2 kommentarer:

  1. Jeg har lige opdaget din blog. Hvor er den yndig og fuld af inspiration! Og tænk engang du befinder dig i det idylliske Paris. Efter sommerferien skal jeg lære fransk, hvilket jeg glæder mig meget til.

    Jeg synes din knold er så fin med det blå bånd omkring. Jeg synes også dine origamifugle er så smukke. Hvor køber du sådanne fine bånd og sådant noget smukt origamipapir? (:

    SvarSlet
  2. Hej Julie! Jeg blev rigtig glad for din fine kommentar, det betyde mig for mig, at du kan lide min blog og Paris var helt fantastisk et sted at være. Hvor er det fedt, at du skal lære fransk- bare det var mig!:-) Det blå bånd, er en af de 3 forskellige jeg har, og de er alle fundet i min mors klædeskab, men jeg tror sagtens du kan finde dem i genbrugen, hvis du holder øje:-) Med hensyn til papiret, som mine fugle er foldet af, så er det købt i Panduro Hobby til 70 kr., men ser du længere tilbage i mine indlæg, er der billeder af nogle andre fugle, som jeg har foldet af papir fra Tiger. Håber det kan bruges. Ha' en dejlig dag!<3

    Bella

    SvarSlet