søndag den 24. juni 2012




Dette er stedet, hvor jeg har tilbragt min weekend, sammen med Mathilde.
Her bor hun i duft af kernefamilie, i et hus med knirkende gulve, i en by fuld af grønne skove.

Selvom du bor her på Havrehed, trygt og varmt, så bor du altså ligeså trofast i mit lune hjerte, hvor jeg holder dig varm. Jeg beholder dig der, for blot er det ikke kun mig, der har brug for dig, men også omvendt. Et er, at du er dig, men et andet er, at jeg er mig, sammen med dig. Du er mit forsvar, min uro, og du er min dybeste trøst. Du er der, og er god gennem livets kamp og forandring. Tak.

3 kommentarer:

  1. Ihh, Bella altså... du er nok den sødeste person jeg kender! <3

    SvarSlet
  2. Rigtig, rigtig fin og sjov blog! Og rigtig søde billeder i de foregående indlæg!

    http://www.youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Så er du altså også den sødeste person, jeg kender! <3

    Hvor er det sødt af dig Amanda! Tak, og god sommer :-)

    SvarSlet