fredag den 5. oktober 2012

En ny start

Det er som om, at mit lys til at blogge er begyndt at brænde ud. Jeg er løbet tør, ikke for ideér, men for lysten og overskuddet. Egentlig er denne blog til, for min egen skyld, men jeg føler knap nok, at den gavner mig. Jeg har da stadig tanker, jeg må have afløb for i ny og næ, og idéer der må fuldføres, men jeg føler ikke længere, at denne blog er stedet, hvor tankerne og idéerne kan placeres. Min blog afspejler slet ikke engang mig længere, og det synes jeg er trist. Alligevel ligger lysten gemt et sted bag mængden af de ting, der fylder i mit liv. Jeg holdt utrolig meget af at blogge, og jeg tror rent faktisk, at den lyst og den glæde kan genfindes. Jeg har gravet lidt og tænkt på mange leder og kanter, og jeg er kommet frem til, at jeg fortsætter min tilværelse i kære blogland. Min blog vil blive bevaret, men jeg har tanker om at lave om på både blognavn og layout. Jeg glæder mig til at "starte forfra". Jeg håber at i forstat vil følge mit liv. Tak, fordi i har læst med hertil:-)

Knus og mange efterårstanker fra Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar