tirsdag den 15. januar 2013

Farvel og tak


Nu stopper min tid, som blogger for "Flyvende tanker". Bloggen vil blive bevaret og gemt, som et minde om en periode i mit liv, som dog var mere "drømmende" end helt realistisk. Jeg har elsket at dele mine tanker her og at have haft sådan et frirum. Bloggen repræsenterer et af mine, endnu, mange livskaptiler, og jeg ser det som meget værdifuldt, at have denne blog, som evigt minde.

Men jeg forlader ikke tilværelsen i kære blogland. Jeg har derfor skabt mig et nyt tankedepot; Livtag, som er min nye blog. Bloggen blev oprettet for ganske nylig, og det er der, jeg fra nu af, vil blogge. Jeg håber du har lyst til at snuse forbi, og lade dig friste til at læse med. Tak, fordi i har fulgt Flyvende Tanker hertil - det betyder uendeligt meget for mig. Tak.

Livtag 

1 kommentar: