lørdag den 15. oktober 2011

Efterårsferie


Igår "løb" mange skolebørn sig ind i efterårsferien, til hvad vi på min skole kalder; trimdag. Dog ikke for mit vedkommende, da jeg er blevet bedt af min læge, om ikke at løbe uden en par ordentlige løbesko, hvilket jeg slet ikke overskuer at skulle gå rundt med. Løbesko er nemlig ALTID grimme, store og klodset og har grimme farve på som overhovedet ikke passer sammen. Hate it. Istedet gik jeg så.

Idag planlægger jeg, hvad jeg skal foretage mig i løbet af ferien, og har aftalt en hyggelig dag sammen med min skønne, charmerende, smilene, søde og smukke veninde Mathilde. Det er hende jeg har lagt 2 billeder ind af. Vores venskab blev skabt i nytåret 2010-2011, og siden da har vi været besat af hinanden. Ikke at vi har set hinanden uafbrudt siden, for vi bor faktisk med en pæn afstand mellem hinanden, og der går ingen bus derud. Men det holder det os ikke tilbage, fra vores venskab. Jeg har fundet ud af, at vi har mange ting tilfælles, som jeg ikke har haft tilfælles med andre før, og når vi er sammen, har vi altid noget af dele med hinanden. Den slags venskaber er for mig mest værd.
Imorgen skal jeg måske i kirke med Anna (Se og følg hendes skønne blog her), fordi vi skal konfirmeres til maj og derfor skal nå at gå i kirke 10 gange inden. Og apropos konfirmation kan jeg slet ikke vente, selvom jeg endnu ikke er 100 procent sikker på, at det er det jeg vil. På torsdag jeg skal for første gang til Aarhus sammen med min mor for at shoppe, gå på Aros og snakke vores kæber ømme. Jeg elsker min mor overalt på jorden og glæder mig til det.

Nu må jeg hellere til at stoppe, for ellers har dette indlæg ingen ende og selvom bloggen er en dagbog, så tror jeg det ville være pænt irrelevant for andre mennesker. Jeg elsker livet lige nu, og kan ikke engang finde noget som helst dårligt at sige om det.

Smil fra Bella

1 kommentar: