lørdag den 15. oktober 2011

Bloganbefalinger

Jeg kender disse 2 dejlige og smukke piger, der begge blogger meget velformulerende. 


(Billed fra Emilies blog)
 Emilie, den ene, er lige begyndt at blogge, og skal vist også lige igang, men jeg tror hun vil sætte pris på, at i tog et smut forbi og måske endda blev fast læser. Hun blogger om sit liv, og alt hvad der falder hende ind. Hun betyder meget for mig, og hendes blog er hver at følge. Giv hende en chance HER!:-)
     (Billed fra Annas Blog)
Anna er den anden tøs. Hun er min rigtig god veninde og blogger så skønt. Også Anna skriver om det, der nu lige falder hende ind, men specielt mode. Hun giver også en del tips og vejledning. Jeg synes også i skulle give hende en støttende hånd til hendes blog, som hun gør sig umage med. Se den HER!

Mys til jer Anna og Emilie!

2 kommentarer: