søndag den 16. oktober 2011

Anna & 60'er stil

 Da jeg fandt en lille blomst, som jeg satte i min stråhat.
 Mine seje, funky, behagelige, blå adidas, som jeg fik i går på tilbud tog jeg ud og luftede.
 Smukke, kloge, skønne, brunhåret Anna
 Udsigt fra en bro på havnen i Odense
 "Drømmer du om en behagelig tur til Danmarks største landsby. Så er: ODENSE helt klart noget for dig"
 Når Anna og jeg snupper sæbeboler med ud af huset...
 ..og puster meget mislykket med dem.
 (Anna er faktisk også sød)
Da vi ventede på min mutti på tanken, fordi vi ikke gad at gå hjem. Det var iiiis koldt
..."Og hvis du er tørstig, er der i øvrigt ^ i Odense"

I eftermiddags gik søde Anna og jeg tur på havnen, for at snikke, snakke og tage billeder. Tidligere var vi i kirke, som planlagt og senere skal vi se en film mens vi spiser popcorn og har tændt samtlige starinlys på mit værelse. Jeg håber i nyder at se billederne lige så meget, som vi nød at tage dem. Senere kommer der nok endnu et indlæg

Kærlige hilsner og smil fra Bella

P.s. HER er hendes blog!

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor er din blog fin! Syntes det er lidt pinligt jeg slet ikke kan se det er Odense, når jeg kommer derfra, håhå :-)

    SvarSlet
  2. Hehe, det var da lidt dumt:-P Men igen mange tak!

    SvarSlet