mandag den 17. oktober 2011

   Da dette i virkeligheden er en blog til mig selv, undskylder jeg derfor Bella Maria Brosbøl, for ikke at have skrevet endnu et indlæg igår, som lovet. Men til jer, som følger bloggen så; undskyld. I dag har jeg været i IKEA og da faldt jeg over en fin, hvid lille én. Nemlig lampeskærmen der er vist på billedet til højre. Jeg har selv tænkt mig at kreere dens holder. Enten ved at købe en poselæns figur eller vase i genbrugen, eller måske gå helt ned til detaljerne og male en gammel vase selv. Den hvide holder, skærmen er sat på er bare en lysestage. På billedet til venstre ses min gamle lampe, som er ved at falme i farven og er en smule kedsommelig at kigge på. Jeg elsker sådan nogle projekter. For tiden skal jeg gøre en masse ting, jeg elsker, nyder og synes er hyggeligt, da jeg har en tendens til at stresse og jage. Så det her er vel et godt sted at starte

2 kommentarer:

  1. Den lampe er fed! Sød og enkel :)
    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det synes jeg også :-) Og tak! Jeg følger allerede din dejlige blog:-)

    SvarSlet