torsdag den 6. oktober 2011

The, tanker og varm dyne

                  

I dag er en af disse dovne, regnfulde og "Jeg ooorker bare ikke!"-dage. Det er en af dem, hvor jeg egentlig helst vil sidde inde på mit værelse med dynen over mig, Alberte i bagrunden og med en varm kop te i hånden. Bare drømme mig væk, til alt det jeg ønsker jeg kunne gøre og fik gjord. Kender i de dage? Dagen i dag har ellers været god, som i bedre end bare fin. Efter skole øvede jeg skolemusical, med teaterholdet. Det gik super godt og var virkelig hyggeligt. I dag er ingen-lektier-dag, som jeg nyder så gevaldigt meget. Lige nu sidder jeg også og nyder den solstråle, som har kæmpet sig gennem regnen og nu skinner ind af vinduet. Om lidt står jeg og synger for fulde drøn, sammen med min mor, fordi det er vores ugentlige sang, teori- og klaver-øvedag. I dag er jeg glad.

Smil og blandede tanker  fra Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar