søndag den 9. oktober 2011

Posering, venskab og Københavns munterhed

     Når jeg har røde læber og den smukke ostemåne i baggrunde...
      ...når jeg overbeviser min veninde om at hun er smuk...  
      ...når vi leger blandt bladene...
      ...når solen skinner i oktober...
       ...når min papsøster og jeg kaster billeder af i Københavns centrum...
 
     ...når vi stopper op for at fotografere i et møntvaskeri...
       ....når gamle huse er noget af det mest charmerende og solen skinner...      
     ...så er det hele med til at gøre livet dejligt

Jeg sidder nu her og lytter Det Elektriske Barometer, er ligeglad med grammatiske fejl, har kylling i karry i maven og tænker tilbage på denne weekend, som har været formidabel. Jeg har sammen med min lækre veninde Josephine, set film, taget billeder, lavet makeover, bagt boller, drukket hindbærbrus og snakket til kvart ud på natten. Det er rart at have en af disse veninder man kan alt med. Jeg er en af dem der har få veninder, som jeg heller ikke andet end at holde af hvert øjeblik. Når jeg er sammen med mine veninder, glemmer jeg alt de jeg i hverdagen skal leve op til, alle de fejl jeg ser ved mig selv og alle andres holdninger til mig bliver lagt log på. Dejligt at jeg engang imellem kan nyde livet.

Men kærlige hilsener og smil fra Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar