mandag den 7. november 2011

Tiden går. Den stopper aldrig, bare går. Nogle gange går den for hurtigt, andre gange for langsomt og i tilfælde føles det slet ikke, som om den overhovedet går. Tiden siden sommeren er gået for hurtigt og det er tiden siden man legede med barbie dukker også. På den anden side ønsker jeg, at tiden skal gå hurtigere end lynet, så jeg om sider kan komme på efterskole og gøre alle de ting, som jeg ser mine mine større søskende gøre og må. Men midt i farten glemmer jeg helt at stoppe op, trække været, nyde mine omgivelser og elske det liv som jeg har fået. Jeg tror også det grunder i, at jeg somme tider tænker meget negativt. Netop, fordi jeg jager rundt og glemmer, at lægge mærke til og sætte pris på livet.
Jeg vil fra nu af gøre mig en smule mere umage med, at nyde nuet, mine venner, min familie og de muligheder jeg har fået. Jeg elsker faktisk mit liv præcis, som det er og hvis jeg fik chancen, for at få hvilken som helst liv, så ville jeg aller helst foretrække mit eget. 

Smil fra Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar