lørdag den 12. november 2011

Oh beautiful fall






 (Karla)

Mathilde, snik, snak, biograftur, Ben and Jerrys, Karla, dyner, musik, mere snak, gå-tur, skoven, efterår, hygge og venskab. Mathilde og jeg opfyldte i hvert fald ordene i starten af weekenden. I formiddags gik vi en 30 minutter lang tur, sammen med Karla. Canon kameraet havde jeg selvfølgelig rundt om halsen,
og det udgjorde resultatet af disse, synes jeg selv, meget smukke og efterårsargtige billeder. Senere tog jeg til min papsøsters forsinket fødselsdag. Nu sidder jeg så her med dynen over mig, Karla og min mor til højre side for mig, Grease i fjerneren, starinlys i massevis, urtete på en bakke og en kanon hyggelig lørdags stemning. 
Jeg har ikke det typiske lektiepress liggende på skulderen, og jeg nyder bare at leve nuet. Lige nu og her. Her med Karla, mor, Mathilde og alle dem jeg holder af. Lige nu har jeg ikke brug for 800 venner på facebook, når jeg ved at jeg har 8 der, til hver en tid, vil tage mine kolde hænder og varme dem med deres. De 8 ville lytte til mine livs fortvivlende ord når som helst, og så har de ikke travlt med at få dem selv til at stråle mere end alle andre. Jer elsker jeg. 

Lørdags ord og smil fra bella

4 kommentarer:

  1. Lyder som om du havde en super dag:)
    Super fine billeder:)
    Smil fra Anna

    SvarSlet
  2. Tak Anna, det havde jeg i hverti fald :-)

    Knus

    SvarSlet
  3. Det er nogle rigtig fine efterårsbilleder!
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind, tusind tak skal du have. Det betyder meget for mig at få respons på mine billeder:-) Jeg kigger forbi med det samme!

    Bella

    SvarSlet