søndag den 13. november 2011

Søndags stemning

(Brunch med både æg og bacon, pølser, pålæg, ost, syltetøj, crosaint, juice, te og kakao, jogurt og brunsviger, sagt af en rigtig fynbo)
Dumme, kedelige, uduelige, dovne, triste, deprimerende, søvnige, men faktisk også utrolig skønne søndag. Jeg har siddet under dynen på madrassen næsten hele dagen, med undtagelse af en lækker og meget luksuriøs brunch nede i stuen og en varmt bad. Idag har jeg sunket helt ind i mig selv og nydt roen på mit værelse. Fjernsynet har kørt i baggrunden og har både vist vild med dans, kampisterne og friends. 
 Jeg har det egentlig helt fint med at skulle i skole imorgen. Dels fordi jeg ikke har en masse lektier der skal laves, dels fordi jeg ved det snart er jul, og så gør det ikke så meget at gå i skole, når bare man ved at jule stemning, gaver, brunkartofler,  pebernødder og julepynt ligger lige rundt om hjørnet.

Bella

4 kommentarer:

  1. UMENUMENUM!, Hvor ser det dog lækkert ud!
    Kh. Anna

    SvarSlet
  2. Jeg kan sige dig; det VAR umenumenum! <3

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud!
    Sød vovse:)
    God weekend:O)
    Klem ida
    http://by-idar.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Ja, Karla er verdens sødeste vovse. Også god weekend til dig:-)

    SvarSlet