tirsdag den 27. december 2011

Her bor Bella

Vær forberedt på et ekstremt langt indlæg, som jeg sagtens kunne ha' delt op i tre, men lod vær med, fordi det virker bedre at have alle billeder samlet i ét. Billederne er har jeg taget i løbet af aftenen, og de viser allesammen en del af mit pudsige her-gemmer-sig-en-nørd-værelse. Mit værelse er mit livs projekt, hvis det kan sige sådan. Jeg opfinder hele tiden nye fine idéer til ny vægpynt og nye møbler. Mit værelse er det eneste sted, hvor jeg kan lukke af fra omverdenen. Mit værelse er fyldt med nips og dimser, som alle har en historie. Det er også fyldt med kreative hylder og hvis jeg blev lukket inde på mit værelse i 24 timer, ville jeg både kunne have fremstillet 50 origamifugle, 10 par øreringe og have skrevet 2 noveller. Det er her jeg er mig, helt uden at være en lille smule en anden. Håber i nyder at se billederne.
 Mit fjernsyn, som idag fik en ny kasse at stå på. Er den ikke fin?
 Her ser man det meste af værelset. Bagved er mit klædeskab.
 Dette er mit skrivebord, hvor en masse idé hører til. Nar jeg sidder her, strømmer inspirationen ind i mit hoved. Skrivebordet er faktisk helt nyt, købt idag på auktion til 455 kr. 
 Dette er hygge hulen, min seng. Jeg fik for en uges tid siden, en ny halvandenmands seng, som pryder meget fint i hulen.
 Det her er så  min ko-mode, som den bliver kaldt. Det synes min mor og mig i hvert fald er meget ko-misk :-D HAHA!
 Hvad der blandt andet gemmer sig på skrivebordet. 
 Kommoden malede og tappeserede jeg for et halvt års tid siden. Tapetet er det samme, som det på væggen ved min seng.
 Her kommer man ind, og på døren har jeg valgt at hænge en plakat, af den trommebog min papfar skrev for 25 år siden. Over lampen hænger mit fugle-hus, som er højt elsket. 
 På dørhåndtaget hæger altid mine skuldertasker og pynter.
 Væreslet set fra modsatte vinkel. Til højre kan man se lidt af den væg, som jeg har pyntet så fint med en masse billeder og minder. 
 En lille detalje. Dette er mit computer, som er skyld i at jeg blogger i dag. Tak, for det!
 Min garderobe, som ofte sorteres i, da jeg har aaaalt for meget tøj. Man kan ikke se det, men faktisk er væggen inde bag hylderne også tappeseret, i det samme tapet igen. 
 Endnu et kig på det nye, meget fine, halvtredser' bord.
 Garderoben. 
 Jeg købte et klude-gulvtæppe til 15 kroner i IKEA idag.
 Dette er mine lange hylder, som er proppet op med dejlige kreative ting og sager. 
 en del af hyggekrogen. Her holde jeg af at sidde og snakke. 
Til sidst et billed af bordets overflade, som til lejligheden er blevet ryddet pænt op.

Jeg håber at i har nydt at se billederne, af det sted jeg bedst kan lide, at opholde mig. Jeg gad godt se, hvordan jeres værelser ser ud.

Knus og hyggelige tanker fra Bella

6 kommentarer:

  1. Du har et super hyggeligt værelse! :)
    Nyder at læse dine indlæg:)
    Knus

    SvarSlet
  2. Igen tusind, tusind tak Anna :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op et flot værelse. Er lige blévet fast læser. Det er en super flot blog. og du har jeg nogle spændende og skønne ting.

    -Kys Sofie
    // wordsofwisdom96.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tak, tak og atter tak. Det varmer!

    Knus og smil fra Bella

    SvarSlet
  5. ohhh du har et så hyggeligt værelse! det vildt inspirerende, får helt lyst til at lave mit værelse om! ;)
    er lige blevet fast læser (:

    knus Julie
    http://julieseneberg.blogspot.com/

    SvarSlet