mandag den 26. december 2011

Julen der gik

 Nu sidder jeg så her igen. Endnu et år er gået, tiden fløj afsted lige for øjnene af mig. Fik jeg gjord det jeg skulle? Fik jeg opnået det jeg ville? Jeg tror det og jeg håber det. Jeg bliver altid ramt af en utrolig tom følelse hver gang julen har nærmet sig sin ende og jeg ved at der kun er en uge tilbage af året. Det er sådan en følelse blandet af noget tvivl, noget stolthed, noget fortvivlelse, men også noget glæde. Jeg bliver glad, fordi jeg har levet endnu et år og i det hele taget, fordi jeg kan leve. 
 I julen fik jeg ikke blogget særligt meget. Det skyldes at jeg har præsteret at lave alle mine julegaver selv, hvilket tager sin tid, og derfor ikke har haft tid tilbage til at blogge i. Jeg undskylder at jeg har været kedelig, men nu er jeg her igen mine dejlige, nu 20, læsere. I øvrigt mange tak for det!
 Det bliver svært at slippe tankerne fra julemad, julestemning, julehygge, julepynt og julekærlighed. 

 Den 23 december holdt jeg, som sædvanelig, jul hos min mor. Vi blev i alt 10 personer; Mor, papfar og papsøter, storebror, moster og hendes kæreste, onkel, fætter og han kæreste og mig. Vi dansede om juletræet, som vi tidligere pyntede meget sødt, dog en smule rodet, spiste herre god julemad og pakkede gaver op. En aften fyldt med kærlighed og hyggelighed. 
 Jeg fik en masse lækre gaver, som jeg senere gerne vil vise jer på bloggen.
Jeg håber at i har haft en vidunderlig jul med både and og flæskesteg, kærlighed og bussemænd. I er allesammen søde, og nogen gange ville jeg ønske jeg kendte alle jer der sidder bag skærmen og skriver pæne ord. Jeg er glad for, at være blevet en del af denne magiske blogger-verden. 

Kærlighed og smil fra Bella

2 kommentarer:

  1. Jeg faldt lige over din blog, og hvor er den dog sød! Dine billeder, og digte er også rigtig fine :)
    Du er mere end velkommen til at tage et kig forbi min blog hvis det frister, det ville i hvert fald gøre mig glad!

    Knus Lucia
    //www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Pudsigt, for jeg faldt også over din blog forleden, men glemte at blive fast læser. Det tror jeg så helt klart jeg vil blive nu. I øvrigt tusind tak for de søde ord:-)

    Smil fra Bella

    SvarSlet