mandag den 2. januar 2012

Nye lækre sager

 En af mine julegaver, var et gavekort til Monki på 500 kr, som jeg brugte halvdelen af i sidste uge. 
Jeg købte 3 lækre trøjer, til den overskuelige pris; 230 kr. Jeg er simpelthen blevet så glad for dem alle. Den første trøje, eller skjorte, har jeg ønsket mig hele efteråret, og da jeg så at den tilfældigvis var kommet på udsalg, måtte jeg købe den. Jeg elsker den fine binde-sløjfe under kraven. Nr. 2 er også en jeg har ønsket mig. Dog fandt jeg sweater-udgaven inde på Monki shoppen, men da det egentlig bare er printen af hunden jeg forelskede mig i, og da T-shirten også var på udsalg, købte jeg den i stedet. Den sidste, var farven jeg faldt for. Den er så flot til mit røde år, og den er også vildt behagelig at havde på. 

Håber indlægget har inspireret jer.

Knus og smil og varme tanker fra Bella

5 kommentarer:

  1. Bella, Bella, Bella! Nu siger jeg det igen : Jeg elsker din blog. Du er bare så hyggelig at læse om!

    SvarSlet
  2. Stefanie, Stefanie, Stefanie! Det jeg bare vildt glad for at høre. Det er dejligt at vide, at ens "faste læsere" også er faste læsere :-)Tak!

    Knus Bella

    SvarSlet
  3. Hej med dig Bella. Jeg faldt tilfældigvis over din blog, og den er super skøn! Er faktisk blevet fast læser. :-))))

    Lækkert tøj!

    SvarSlet
  4. Rigtig fed blog du har! er blevet fast læser :-)

    tag et kig forbi - www.melisaogemina.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Waow! Tak i to. Dejligt med et par nye faste læsere :-D

    Knus Bella

    SvarSlet