mandag den 2. januar 2012

En god følelse

(Billederne er taget i løbet af ugen)
 Det er underligt, at skrive "2012" i min dagbog og alle vegne. Det er underligt, at starte forfra i 
kelenderen. Uge 1 står der nu. Det er underligt, at der er et helt år til december, men det underligste er at 2011 nu kun er fortid. Året står ikke til at ændre, og hvad der er sket er sket. Dog synes jeg, at jeg har truffet fornuftige valg, haft det godt og stået ved den jeg er i 2011. 
 I 2011 er der nogle begivenheder jeg husker specielt. Først og fremmest, da jeg til nytårsaften mødte Mathilde første gang. Det var starten på et venskab, der idag er meget værd. 
I marts fyldte min mor 50, og vi fejrede det med en kæmpe fest fyldt med musik, glæde og overraskeler. I forbindelse med fødselsdagen, var der en anden betydningsfuld begivenhed, jeg altid vil mindes. Min mor fik en vovse i fødselsdagsgave, og den hund er idag, den 2. januar,  1 år gammel og hedder Karla. I fåråret skete der endnu en tragedie i min familie; min mor fik en blodprop. Det var endnu en nedtur, men som altid rejste min mor sig op, og hun lever livet fuldt ud idag.
 I sommers pakkede min mor, storebror og jeg vores kufferter og tog til USA, for at møde vores familie. Det var mit livs største oplevelse, og det at jeg med ét, følte mig som en del af den familie var fantastisk. Desværre fik jeg igen bekræftet, at alting kan gå galt, lige når man mindst forventer det. Efter 4 dage i New York, døde min tantes mand, og det gav rejsen en kæmpe omvending. Heldigvis førte det os kun tættere på hinanden. 
 I slutningen af august, var jeg med min klasse på lejrskole på Bornholm. Jeg fik en masse nye indtryk af det land jeg lever i, og et nyt indblik i min klasse. Der lærte jeg meget om både klippe-øen, og det at være en 13-årig pige i 7. klasse. 

Også et af årets vidunderlige oplevelser, var da jeg var med Clara på posten og se Jarle Bernhoft den 2 november. Det var den dag alle sommerfuglene dansede rundt i luften, til musikken. 
December forløb med glæde, afstresning, godt humør og kreative evner. Jeg havde en hyggelig jul med de mennesker jeg holder mest af. Nu er det den 2. januar og jeg skriver dette indlæg. Året er gået og jeg fortryder intet. Den følelse er god. Jeg føler mig lykkelig. 

Lykkelige tanker fra Bella

2 kommentarer:

  1. Super fedt indlæg! Det ser ud som om du har haft et skønt år :)
    -Freja
    //frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Jeg har helt sikkert haft et skønt år! Jeg tager et kig på din blog med det samme. Du er også velkommen til at blive fast læser :-)

    Bella

    SvarSlet