mandag den 16. januar 2012

Musik har altid været min trofaste interesse. Min passion og min sikkerhed. Jeg både synger og spiller guitar og en smule begynder-klaver. Jeg elsker det mere end noget andet, og jeg synger hvor end jeg kan slippe afsted med det. Om folk lytter eller ej. Jeg skal blandt andet også på musikefterskolen i Ollerup i 2013, hvilket blev officelt for nogle dage siden (!!!). Her de sidste par år, er musik og sang blevet meget mere seriøst for mig. Jeg bruger mere og mere tid på det, og mit niveau stiger konstant. Oveni begynder andres meninger om det jeg laver, også at interessere mig mere. Jeg har derfor tænkt på, at dele en hjemmeindspillet sang på bloggen, og hører hvad i synes. Dog føler jeg lidt det er overfladisk eller at det virker som om jeg bare prøver, at blive lagt mærke til. Men mit håb omkring det, er altså bare at få noget god og konstruktivt kritik. Negativ kritik må i selvfølgelig meget gerne holde for jer selv, da jeg for det første ikke har brug for den, og for det andet sikkert godt ved det, hvis jeg har lavet en fejl. Hvad vil i sige til det? 

Håber i har en mening om det.
Jeg skriver igen senere.

Mandags ord og søde smil fra Bella


6 kommentarer:

  1. Tillykke med efterskolen!
    Glæder mig til at høre din hemmelige sang ;)

    SvarSlet
  2. Hemmelig og hemmelig. Jeg har dog ikke selv skrevet den, hvis du tror det :-) Men tak, jeg glæder mig som en lille gris!<3

    Knus og kram

    SvarSlet
  3. Vil da altid gerne høre dig synge - du er jo så god til det!:)knus of kram Anna

    SvarSlet
  4. Kære Bella! Jeg går nuværende på Ollerup efterskole. Vil bare fortælle at du skal glædeglædeglæde dig! Det er et fantastisk sted- og jeg er sikker på at du vil elske det!

    Glade forårs tanker fra efterskolebarnet : -).

    SvarSlet
  5. Ihh hvor er det hyggeligt at du skriver det! Jeg glæder mig virkelig også meget. I øvrigt kommer jeg og besøger efterskolen på søndag til et arrangement:-)

    Knus Bella

    SvarSlet