lørdag den 25. februar 2012

♥♥♥

 Jeg er helt forelsket i min nye kuffert, som jeg købte på gigant loppemarked i OCC i Odense i sidste uge. Blot 100 kroner gav jeg for den. Jeg synes den er så fin.
 Med den i hånden, en stibet sommerkjole og en stråhat på hovedet, ligner jeg fuldkommen én der skal ud og opleve verden. Og det er heller ikke helt forkert, for det er noget af det jeg drømmer meget om for tiden; at se hele verden!
 Og se bare indeni. I de rum kan jeg opbevare alle mine kreative dimsedutter, perler og ting og sanger.
Igår foldede jeg en masse origamifugle, som jeg hængte op på en snor.


Bella

5 kommentarer:

  1. Hvor er den altså flot, sikke et godt køb :-)
    Og mange gange tak fordi at du følger med på min blog, det værdsætter jeg meget!

    SvarSlet
  2. Orh det var da så lidt:-)

    SvarSlet
  3. Hej! Jeg har været så heldig at få sendt en Blogaward, jeg skal derfor sende awarden videre til 5 blog's med under 100 læsere. Jeg har bl.a valgt dig! Det du skal gøre er at vælge 5 andre blog's alle med under 100 læsere, skrive et indlæg på din blog hvor der står du har modtaget et award fra mig, med link efter, og gøre det samme med de 5 blog's du har valgt.

    Derud over ville jeg også bare sige, at du tager nogle virkelig fede billeder, så jeg er selvfølgelig blevet fast læser.
    - Måske du også har lyst til at følge mig?
    http://nikolinekjeldsen.blogspot.com/

    Mange knus til dig :)

    SvarSlet
  4. Virkelig fin & praktisk kuffert - kan godt forstå du elsker den!

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  5. Tusinde, tusinde tak Nikoline. Aj, det er jeg meget glad for! Det betyder utroligt meget for mig og det varmer ekstremt.

    Julie: Ja, ikke? Den er så dejlig!:-)

    SvarSlet