tirsdag den 17. april 2012

Min regndråbe af perlemor







Hvor jeg dog elsker hendes fine lyd, der klinger så harmonisk i mine ører. Hun næsten smiler til mig, når hun hænger der på tapetet. Hun er smuk. Hun er fejlfri. Hendes bløde stålstrenge, frister mig til at hive hende op på skødet og spille varme melodier. Det er lige hvad hun er beregnet til. At varme. Og det gør hun. Når hun hænger der på tapetet og smiler til mig, eller når hun ligger på skødet med hovedet i min hånd. Ida beskriver lyden, når man spiller på en guitar som hende, som at lytte til regndråber. Det er nemlig sådan det lyder. Hun er min regndråbe. Min flødefarvede og nødebrune regndråbe med perlemor, der skinner.

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor er den smuk, Bella!
    :)

    SvarSlet
  2. Ih ja, ikke? :-) Den eller den såkaldte "hun" er vidunderlig. Du må altså snart se den i virkeligheden Anna!<3

    SvarSlet
  3. Hej jeg er i gang med af lave en blog for 7 piger et tema om ugen og alle har vær sin dag,
    du skal være mellem 12-15 år du skal elske af tage billeder og være krativ Skriv til mig på hujahejsa@gmail.com eller på min blog
    Vis du syntes det er for meget efterligning efter kalejdoskopiske kan jeg sige af der er flere blogge som kalejdoskopiske

    Tanker Sofie
    Vi vil gerne have dig med

    SvarSlet
  4. Waow, jeg er virkelig smigret! Tænk sig, at nogen vil blogge med mig! Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige, udover tak for tilbuddet, som jeg lige skal tænke over en ekstra gang, inden jeg beslutter mig. Jeg tror jeg er åben for idéen, men jeg må lige overveje om jeg kan finde tiden til at blogge én bestemt dag om ugen, for det næste halve år af mit liv, bliver rimelig kaotisk og travlt. Men endnu engang tak, tusinde mange tak! Jeg kontakter dig senere:-)

    Knus Bella (Tak) <3

    SvarSlet