torsdag den 5. april 2012

Slut med den lorte facade og de små digterier om, hvor godt livet er. Det er jo som om vi alle prøver, at lyve over for os selv. Prøver at finde på ord, der lyder en anelse mere harmoniske, end hvad der i virkeligheden beskriver vores sindstilstand bedst. Det kan da for helvede ikke passe, at man ikke engang kan være ærlig overfor sig selv, at man skal rette tankerne så de lyder "bedre". Hvor blev der af sandheden? Hvor blev der af oprigtigheden? Vi lever jo konstant af den åndsvage facade, som skjuler hvad der i virkeligheden befinder sig i os alle. Hvorfor lyve for sig selv? Oprigtig kunst skabes først, når man er sig selv tro.

7 kommentarer:

  1. FORHELVEDE hvor har du dog ret, Bella.

    SvarSlet
  2. Bella jeg kan ikke sige andet end at du har ret!
    Jeg tror det rammer os alle til en vids grad. Tak for opvækkeren :-)

    SvarSlet
  3. Jeg håber det rammer <3

    SvarSlet
  4. tak for opvækkeren, du har så evigt ret :)

    SvarSlet
  5. Kan kun give dig ret... Elsker den måde du bare skriver tingene på det rammer virkeligt:-)

    Du virker som en super sej pige.
    Følger dig måske du ville kigge forbi min blog?

    http://sofverden.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Ih tak. Det gjorde mig rigtig glad at læse din kommentar!:-)

    SvarSlet