lørdag den 24. marts 2012

Forår. Jeg er forelsket i din duft og rene, bløde vind, som stryger mig over håret, når jeg cykler. Du varmer min kind, og giver mig sommerfugle i maven, og får mig til at danse rundt i græsset, fjolle omkring og føle at intet kan blive bedre. Dine blide briser gør mig lykkelig. 

 Foråret er vidunderligt. Synes i ikke? Jeg er blæst omkuld af den energi det giver mig, og jeg bliver inspireret, hver gang jeg lukker øjnene op og dufter naturen. Jeg får sådan lyst til at gå i shorts, selvom det stadig er køligt udenfor og spise æblekage på terrassen, med en jeg holder af. Ih hvor jeg bliver kærlighedssyg og livslysten og glad og det hele. Jeg bliver rundt på gulvet, som var jeg forelsket. Min stråhat har siddet på mit røde, rodede hår hele dagen, og jeg har haft en lilla kjole på med perler. (Jeg hører pludselig en der synger "Ja foråret kommer vidst idag" i radioen, og det føles helt rigtigt). Tænk sig at man kan elske en årstid så ufattelig meget.  
 Idag spiste jeg en frisk morgenmad og drak en smoothie med jordbær, æble, banan og hyldeblomstsatf, som gjorde mig i godt humør. 
 Jeg har taget billeder, hvor solen skinner på.
 Jeg har smilet til kameraret, så jeg altid vil kunne fornemme, hvordan foråret fik mig til at føle.  
 Idag har jeg spillet en sød melodi på klaveret og beundret sangens tekst,
og så vågnede jeg af en solstråle, der skinnede ind af vinduet og ned på min arm.

Bella

5 kommentarer:

  1. nice blog! kommer helt klart til at se mere til den,
    håber også du gider tjekke min ud og måske blive fast læser?

    shivsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, fuck janteloven!
    / tenththing.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Åh sikke fint skrevet. Det er præcist sådan jeg har det med foråret :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er dit værelse fantastisk!

    SvarSlet
  5. SHIVA: Ih tusinde tak! Jeg vil helt sikkert kigge forbi din blog!

    M.: Dejligt med en der er enig. Lad os bekæmpe den jantelov! :-D

    Sofie: Man kan bare ikke få nok af det, vel? :-)

    Andrea: Aj tusinde tak Andrea.

    SvarSlet