onsdag den 21. marts 2012

Spring is near and so is love




Igår efter skole tog Anna og jeg hjem til mig, for at optage nogle scener til det kortfils-projekt, som vi har kørende i skolen. Anna spiller hovedrollen i den lille film, og lånte derfor min halvtredser nederdel og skjorte, så hun kunne ligne en ung pige fra den tid. Anna så så fin ud og hele idéen med det gammeldages tøj var så fint, at vi blev nød til at hente mit kamera og tage nogle flotte billeder af os med tøjet på. Jeg fandt den smukke cremefarvede blonde-kjole, på de ovenstående billeder, i mit skab, et sted gemt væk blandt de uendelige mængder af tøj, og er den ikke bare fin? Jeg havde helt glemt at den fandtes. På trods af at der var hunde-koldt udenfor, blev resultatet af billederne ganske fint og Anna og jeg havde en dejlig forårs dag. 

Jeg hygger mig lige nu ved det brune træskrivebord på mit værelse, med lampen der lyser svagt over tastaturet på min computer. Klokken er snart hoppe-under-dynen-tid og det glæder jeg mig for en gangs skyld til. Livet er dejligt, foråret er nært og jeg synger hvor end jeg kan slippe af sted med det. Og tak, tak, tak og uendeligt mange gange tak, fordi i følger min blog. Nu over 6o læsere! Det betyder meget for mig. 

Bella

5 kommentarer:

  1. flotte billeder, er lige blevet fast læser, skal vi følge hinanden? :-)

    http://emiliaholst.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej :-)
    Har taget et kig på din rigtig fine blog!
    Håber vi kan følges!! http://emma-andersen.blogspot.com/
    BTW, håber du vil være med i min giveaway - http://emma-andersen.blogspot.com/2012/03/giveaway.html

    SvarSlet
  3. Tusinde tak Emilia og Emma. Jeg vil kigge forbi :-)

    SvarSlet
  4. Super skønne billeder! Er det ikke fantastisk foråret endelig er kommer til Danmark igen?
    Er selvfølgelig blevet fast læser og håbet du vil tage et hurtigt smut forbi min blog - www.banalite-banalite.blogspot.com

    MØS

    SvarSlet
  5. Jo det er formidabelt. Og tak for de søde ord. Jeg smutter SELVFØLGELIG forbi din blog <3

    SvarSlet