mandag den 12. marts 2012

 Undskyld, undskyld! Jeg føler mig som en slem blogger. To uger er der gået siden jeg sidst delte mine tanker med offentligheden, og jeg må tilstå at jeg er flov over simpelthen ikke at have orket det. Jeg undskylder igen, og jeg håber at i søde læsere ikke har opgivet at følge mig.




Forrige uge var bombarderet med teaterprøver, danseprøver og en masse sang, kor og guitar. Der var op til flere prøver hver dag, og når jeg kom hjem efter en laaaaang prøvedag, var der kun lige overskud til en kop the, og en varm dyne, som jeg ikke engang orkede at ryste, og det endte med at den "løb hjemme fra"(Selvfølgelig også lektier. Det må jo endelig ikke lyde som om skolen er det værste lort i hele verden. Arrh! Så fik du afreageret Bella. Pyha). Et "par" stikord fra de sidste dage. 
Torsdag: kort dag, følges med Anna, drikke the med honning i sammen med Anna, sludre sjatøj, ja det er jeg, the-snak, bussemand, altså ham chaufføren der, forårsvind, blomster mellem fortorvsfliserne, klaverets bløde toner, sang og tjubang, et mor-kram, cykle, cykle, cykle, magasinfestival, ungdomsskole bands, dødsmetal, Anna, headbanging, coca cola, en kold vind, "jeg-er-træt", dyne, sove.
Fredag: sommerfugle i maven, tidligt fri, danseprøve, rolleuddeling, Emilies krøllede år, lidt misundelse, standardrolle- fint nok, weekend, juhu, sushi fra Næsby, x-factor, dyne igen, igen.
Lørdag: ihh, ren afslapning, the og knækbrød, smil og sol. Karla.
Søndag: "sikke en fin knold", blå himmel, 140 km/t. på motorvejen, Ollerup efterskole aka. "oldemus", foredrag, søde mennesker, kommende efterskoleelever, musik og sang, rundvisning, "ih-jeg-glæder-mig", en tur forbi kroen, franskbrødsmadder, leverstuhej, forbi huset og så hjem igen, dårlig tv, sove som en sten, en iskold bil, børste, børste tænder og så under dynen igen, igen, igen. Farvel.

Håber i nyder foråret.

13 kommentarer:

  1. Skøn blog du er har dig!:D
    Måske du får lyst til at kigge forbi min?^^
    amalielinn.blogspot.com
    - Amalie Linn!:D

    SvarSlet
  2. Ih tak du. Jeg kigger klart:-)

    SvarSlet
  3. er du vimmer for en blog :) den inspirerede mig helt vildt :) følger dig nu, ville være lækkert hvis du gad at følge mig som fast læser?

    knuuus
    moniquefunch.blogspot.com :)

    SvarSlet
  4. rigtig fin blog du har.. fedt at du skriver så meget.

    SvarSlet
  5. Aj, tusinde tak begge to. Det får smilet til at bredde sig. Tak for det!

    SvarSlet
  6. Virkelig fin blog, følger dig nu og det ville da være dejligt hvis du gad gengælde.

    xoxo Ida <3 http://ida-henningsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Mange tak Ida- jeg kigger forbi :-)

    Knus Bella

    SvarSlet
  8. rigtig fede billeder, og meget fin blog du har dig!

    - er nu fast læser, og vil sætte pris på hvis du havde lyst til at blive det samme på min ;-)

    // idaottzen.blogspot.com

    SvarSlet
  9. tak for dine søde kommentare, det er fucking nice. er glad for at du kan lide min blog!:-)))) følger dig nu

    SvarSlet
  10. Elsker at du skriver så meget - og de fine billeder! Har savnet dig på bloggen! :)

    SvarSlet
  11. Ida: Hvor er det dejligt! Tusinde tak:-)

    Othilia: Ih, det var da så lidt- og tak fordi du nu følger min blog!

    Maja: Jeg er ked af at have været væk fra blogger-verdenen noget tid, og jeg vil prøve at få blogget noget mere. Men det er dejligt at vide, at nogen følger mig, og har lyst til at læse mine ord- tak for det! <3

    SvarSlet
  12. Rigtig søde billeder.

    xoxo
    TWO//MINDS

    SvarSlet