tirsdag den 12. juni 2012

Bare du er dig, så er det nok for mig












Bare dig. Dig og dine varme kram, som du og jeg så inderligt nyder. Dine gyldne krøller som kilder på kinden, og din karakteristiske latter, som varmer mit sind. Jeg sprudler, og jeg hviner, på grund af dig. Jeg ved du er på de godes hold, og at du kæmper en kamp mod det onde, der konstant gør dig opmærksom på, om du er god nok. Men er du. Du er, som du skal være. Bare dig og dine krøller, og din evne til at varme.
Din unikke evne til, at få andre til, at føle sig som noget særligt. Bare dig, når du omfavner min lille krop. Bare dig, når du griner, og når du kigger på mig, imens jeg sover. Og selvom jeg synes du er kugleskør, så husk på Mille, at det netop er derfor jeg kan lide dig. Ja, bare dig, det er nok for mig.

5 kommentarer:

  1. Det du siger at alt det jeg er, er nok for dig. Betyder mere for mig, end at gå og tænke på hvad de andre syndes om mig. Jeg er mærkelig, jeg ved det, jeg har et smil og grin på læben hverdag, takke været dig, du er den der minder mig om at jeg er god nok, jeg er den som jeg er og det er det du kan li´, er det der gør at jeg kæmper mere for det jeg vil og det jeg vil ha' :D Tak fordi du er dig <3 Belle jeg elsker dig <3

    SvarSlet
  2. Virkelig fine billeder, og enormt sød tekst!
    Jeg er fast læser på din blog, og tænkte på om du ikke lige ville smutte forbi min blog, og måske blive fast læser!??
    www.mettebomholt.blogspot.dk
    Knus Mette

    SvarSlet
  3. Åh Mille Altså<3

    Mette: Jeg er super glad for, at du synes om mine billeder, og det jeg skriver. Jeg vil da i hvert fald kigge forbi din blog:-)

    SvarSlet
  4. Wauw nogle flotte billeder, hele bloggen igennem! :-)
    Jeg er blevet fast læser, og ser frem til at følge med!
    Måske du har lyst til at følges? :-)

    Knus Stine
    http://stine-ebbesendahl.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor er du sød:-) Tak! Jeg kigger da forbi din blog med det samme:-)

    Søndags smil fra Bella

    SvarSlet