onsdag den 6. juni 2012

Dig og mig og vi to

(Billeder fra Mathildes blog "Dig og mig og vi to")
Mathilde beskriver sig selv, som en ranglet, tænksom teeanger, der elsker musik, tykke bøger og sit canon EOS 600 D. Denne beskrivelse af Mathilde er helt rigtig. Hun har en utrolig speciel måde, at udtrykke sine yderste- og inderste berøringer på, på en måde, som jeg beundrer hende meget. Dette gør hun gennem hendes blog, som hun oprettede for nyligt. Mathilde er et fantastisk skabende menneske, en poetisk sjæl, som ser det positive i de mindste ting i livet. Hun fortjener en anerkendelse af hendes arbejde, og måske bare et kig forbi hendes blog. Jeg håber i vil støtte hende, for hun betyder så uendeligt meget for mig. Tak.

Hendes blog: Dig og mig og vi to

2 kommentarer:

  1. Uh Bella! :-)
    Det er godt nok en sød blog med smukke billeder! Du har endnu en fast læser!

    *__* bubbleofmyworld.blogspot.dk *__*

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød, tak! Det er herligt med endnu en læser:-)

    SvarSlet