onsdag den 19. oktober 2011

And i go tralalulalej!



Idag snakker, griner, lytter, fotograferer, går og hygger jeg mig med Mathilde musen. Vi har gået en hyggelig tur, rundt om en stor sø i nærheden af hvor hun bor, for at tage flotte efterårs billeder. Farverne på træerne og selve stemningen, duften og luften er nemlig så smuk i denne årstid. Desværre blev det ikke til det store, da mit kamera bestemte sig for, at gå ud inden vi havde fået taget ret mange billeder. Øv!
Senere kom Freja forbi og vi tog nogle fjollede billeder. Ud fra en masse billeder har jeg har lagt ét, som også er det bedste, ud. Ellers har vi spist blommetærte, bagt af Mathildes mor, fjollet og skåret græskar. Senere står den nok på film og maaax hygge. Jeg elsker, elsker, elsker at tilbringe min tid med hende.

Grin og smil fra Bella....og Mathilde!:-D

3 kommentarer:

  1. Hej Bella. Super fed blog! :-)
    Kig endelig forbi, og måske bliv fast læser?

    Klem Joanna
    www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak, det er altid så dejligt med ros. Og det vil jeg helt sikkert gøre:-)

    Smil fra Bella

    SvarSlet
  3. (Og tag også lige og bliv fast læser af min blog, hvis du har lyst) :-D

    SvarSlet