lørdag den 22. oktober 2011

Den 6. maj ♥

(Undskylder for dårlig kvalitet, men billederne er hentet fra google) 

Jeg går jo lidt og spekulere over, alle de ting der skal gøres inden den 6 maj, hvor min konfirmation finder sted. Jeg begynder allerede at tænke på hvilke gæster der skal med, hvilken mad de skal spise, hvor festen skal holdes og ikke mindst, hvilken kjole jeg skal vise mig i hele dagen. Kjolen skal nemlig være helt speciel, én som ikke mange ville tage på og én som sidder helt perfekt på min krop. Den skal være sød og samtidig, anderledes, retro og sej. Og jeg har tænkt, tænkt og atter tænkt. Jeg har kommet med en hel masse idéer, men hver og én af dem, var ikke god nok. Men nu er problemet løst, for jeg har dannet et billed af lige præcis den kjole som JEG skal have på. Og jeg elsker idéen om en kjole i 50'er stil med strut skørt og bådudskæring. Den skal ikke være helt hvid, men heller ikke grøn eller blå. Den skal bare have et lille strejf af beige, så den skiller sig en anelse ud fra mængden af de helt hvide kjoler. De 2 første billeder til venstre, viser hvordan overdelen skal se ud, og billedet til højre viser hvordan skørtet skal se ud. Og så fik min mor en god idé med at sætte et lille fint bælte i taljen. Hun har sagt, at hun gerne vil sy den, og det synes jeg er pragtfuldt. Skoene skal være knald røde, uden andre detaljer og med en lille fin hæl. Og så vil jeg gerne have en ægte rød rose i håret, som skal bestå af en stram knold og pandehår. Jeg synes selv idéen er super god, og jeg tror jeg holder mig til den- indtil videre.

Hvad synes i om idéen?
Er i konfirmeret- hvis ja, hvordan så jeres kjole/tøj ud?


Smiiiil fra Bella


Ingen kommentarer:

Send en kommentar