fredag den 21. oktober 2011

Efterår betyder farve udskiftning

 Langesø skoven og de smukke farve både på træerne og på jorden. Som Mathilde så fint siger: "Når farverne skifter fra grøn til brun.". Jeg kalder det farve udskiftning
 Mathilde fjoller med bladene og ser ret så sød ud imens
 Da vi i forgårs skar græskar...
 og tog skøre billeder. Bl.a. andet af Mathilde, da hun prøvede at ligne en kanin
 Synes Mathildes idé med at hænge små søde sedler med fine sætninger op på hendes, var enormt sød
Tre ord der betegner de tre, for mig, smukkeste egenskaber vi som mennesker har fået

4 kommentarer:

  1. Åh, Hvor tager du bare flotte billeder. Din blog er bare så hyggelig. - Du har fået en ny fastlæser, håhå :-)

    SvarSlet
  2. Eej tusind tak. Det er jeg bare så glad for at høre:-) Knus Bella

    SvarSlet
  3. Skønne billeder, man kan næsten ikke lade være med at smile :)
    kig gerne forbi ;)

    SvarSlet
  4. Det er det bedste jeg kan få af vide. Det er skønt at kunne få andre til at smile :-) Og jeg vil med glæde kigge forbi :-)

    Bella

    SvarSlet