mandag den 24. oktober 2011

Rn'B

Jeg har sommerfugle i maven. Sommerfugle der blafrer med vingerne, og som giver et lille sug i maven hver gang de spreder dem. De har været hemmelig faktisk i meget lang tid, og jeg har ikke kunne vente med, at fortælle nogen om dem. Men nu er de ikke hemmelige mere. På fredag vil de slippe ud i det fri, og flyve sig ind i en fantastisk oplevelse og en musikalsk stemning. På fredag vil Rihannas stemme suge dem til sig fra alle folks maver, og give mine arme, nej hele min krop kuldegysninger. Sammen med Cecilie skal jeg skråle, hoppe og danse med til Rihannas smukke stemme, vilde musik og en rungene bas. Og jeg er spændt. Spændt, spændt, spændt! Jeg har glædet mig, som et uhyre i over et halvt år og ventet på at nu skal det ske. Og det skal det nu.
Selvom Rihanna ikke har vundet en plads på min indre hitliste, så skal og må jeg ikke udelukke, at jeg alligevel kommer til at synge med på samtlige sange, bare fordi de andre også gør det. Jeg har allermest lyst til, at lægge mig til at sove og håbe på at vågne op fredag morgen. Det bliver formidabelt. 



Og lige da jeg troede det ikke kunne blive meget federe, har nu endnu flere sommerfugle fundet sted i min mave. Endnu en formidabel oplevelse gør mig spændt. Jeg er nemlig blevet inviteret ind og se Jarle Bernhoft af min søde papsøster, som jeg forguder for det. Hun fik to billetter til koncerten på sin 16 års fødselsdag i lørdags, og hun valgte at tage mig med. Det sætter jeg meget pris på. Koncerten finder sted på posten i Odense, og jeg er sikker på at hans seje, moderne soullyd bliver et hit næste onsdag.
Den norske Jarle Bernhoft optræder med sit moderne, poppede, soul en mands band. Han startede som et youtube fænomen og tunére nu rundt i Europa, med hans smukke stemme, et par akustiske guitare, en bas, et Fender Ohodes-piano, et par mikrofoner og en loop station. Jeg kan ikke sige andet end at han har taget mit hjerte med storm, og jeg kan ikke få nok af ham.



1 kommentar:

  1. Hans musik lyder skønt!
    Kan godt se hvorfor du glæder dig! :)

    SvarSlet